23 de set. 2007

Una carta de la Goretti per tots vosaltres!! Nens i nenes

Valls, 24 de setembre de 2007

Hola, nens i nenes d'Alcover!

Sóc la Goretti i us escric des de la que és ara la meva nova escola: el CEIP Eladi Homs de Valls.

Aquests que teniu a sota són tots els alumnes de 6è dels quals jo en sóc la tutora. (La nena que he assenyalat amb una fletxa, la Lídia, és parenta de la vostra senyoreta Pili Herrerias).

Aquí en aquesta escola, totes les aules tenen un nom; nosaltres som els "RATAPATXETS" que és com aquí a Valls, i en bona part de l'Alt Camp, en diem als rat-penats.

Us enyoro molt i estic molt contenta quan, pel carrer o en alguna botiga de Valls, trobo a algú de vosaltres, em ve a saludar i m'explica com li van les coses.

Aquí a l'Eladi Homs hi ha dos alumnes que abans venien aquí a la vostra escola: l'Ariadna Alcalà i el Johan Jossué Muñoz.

Espero que aprofiteu molt bé el curs. M'agradaria molt que, si voleu, m'expliquéssiu alguna de les activitats que feu al CEIP Mare de Déu del Remei on tots els mestres i professionals que hi treballen fan veritables esforços per tal que us ho passeu d'allò més bé aprenent i sigueu de cada dia millors.( Ho podeu fer per correu o bé per correu electrònic)

Una abraçada a totes i a tots!

Goretti





A més de contestar per carta o E-mail podeu fer servir el bloc a l'apartat de comentaris.


Escriu i parla sempre el català