3 de maig 2007

EL JARDI DE LES LLENGÜES

Desenvolupament de la sessió

1ª part:

· Reflexió sobre la diversitat de les llengües al món mitjançant un power point interactiu (de15 a 20 minuts) a càrrec del CLIC i el TAA.

· Lloc: aula amb canó

2ª part:

Part pràctica: els alumnes enganxen la fotografia a la part central de la margarida i tants pètals com indica la llegenda, finalment l'enganxen al mural verd penjat al passadís.

Lloc: Aula ordinària a càrrec del tutor.

Material: cal que cada alumne disposi de tisores i pega.

Material proporcionat al tutor: fotografies dels nens, pètals de diferents colors.

Emplenar la taula "Les nostres llengües" a l'aula, per obtenir un anàlisi lingüístic del centre.

____________________________

Annex

Cada alumne construeix la seva flor de les llengües.

Es fan pètals de diferents colors, retallats en folis de colors, i es construeix la flor de cadascú.

Es comença pels pètals rojos: llengües que jo parlo: cada alumne escriu en un pètal les llengües que parla (cada llengua un pètal), desprès es fa el mateix amb els altres colors. Si hi ha poc pètals de colors, es completarà amb pètals blancs

Es fa una foto digital de cada alumne i es col·loca al mig dels pètals.

Quan es tenen totes les flors es fa un mural per posar en un lloc ben visible del centre.

es llengües que jo parlo

Pètals vermells (tants pètals com llengües parla)

Les llengües que jo entenc però no parlo

Pètals taronja

Les llengües que he escoltat alguna vegada

Pètals blaus

Fotografies del desenvolupament de l'activitat fes clic a la càmera