4 de febr. 2008

Treballem els estats anímics

A l’aula d’acollida expliquem els nostres estats anímics i en parlem amb el mestre i companys, entre tots busquem una solució al nostre problema.

El més important d’avui ha estat:

Jo avui m’he aixecat molt contenta perquè he parlat amb la meva àvia per Skape amb la meva cosina, el meu germà... La meva àvia estava molt contenta perquè avui hem parlat per l’ordinador , i ens hem vist per la vídeo càmera.
Gergana

Avui estic trista perquè la mare m’ha renyat molt, i m’ha castigat a no sortir a jugar, A més la trapelleria l’ha fet el meu germà .
Siham

Jo Avui estic content perquè he anat a veure la meva germana a l’Equador, és més gran que jo i encara no la coneixia, també he vista la meva àvia i les dues tenen ganes de venir a Catalunya .
Joseh Alexander


Avui estic espantat, perquè ahir, vaig veure una pel·lícula de por a casa i ho he somniat.
Adrian

Jo estic amoïnat perquè he tingut problemes al pati amb altres nens i la senyoreta ens ha cridat l’atenció i diu que vol parlar amb nosaltres , tinc por de que em castigui
Ivan
Aportació de Mònica Badia, la nostra amiga, la mestra encarregada de la biblioteca.

Cosme, he trobat un poema que crec que et pot agradar. Aquí està:

Al país de Totigual
no hi ha grossos, tots són flacs;
no hi ha negres, tots són blancs;
no hi ha baixos, tots són alts.

Al país de Totigual
no hi ha dolços, hi ha salats;
no hi ha cotxes, hi ha autocars;
no hi ha gossos, sols hi ha gats.

Al país de Totigual...
on és la diversitat?

M.Dolors Pellicer, Versos diversos.